برخورد قطار با دختر ۱۷ ساله+ جزییات تصادف کامیون و پژو در مشهد ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت (۲ تیرماه ۱۴۰۳) محدوده جغرافیایی ثبت‌نام مدارس تغییر کرد عمل جراحی خارج‌کردن ساچمه از مغز مامور نیروی انتظامی با موفقیت انجام شد دستگیری شرور عربده کش در خیابان پاسداران (۲ تیرماه ۱۴۰۳) بازداشت ۷ متهم در خصوص گروگان‌گیری ۱۴ میلیاردتومانی | آدم‌ربایان جسد مقتول را مثله کردند! کدام غذاها عامل اضطراب هستند؟ رفع توقیف هشت هزار خودرو متخلف در زمینه کشف حجاب سلاخی زن و مرد جوان مقابل چشمان فرزند سه ساله به دست مرد همسایه (۲ تیر ۱۴۰۳) سیلاب راه ارتباطی ۱۴ روستا در خراسان رضوی را مسدود کرد (۲ تیر ۱۴۰۳) قتل خونین برادر در رختخواب| قاتل روانی با پلیس تماس گرفت تنور داغ خرید در صفحات اینستاگرامی استاد دانشگاهی که تبدیل به سارق معتاد شد! قبل از عمل‌های زیبایی از نظام پزشکی استعلام بگیرید یک شرکت هرمی در مشهد شناسایی شد| دستگیری ۱۱ متهم (۲ تیر ۱۴۰۳) با این کار‌ها صد سال عمر کنید اگر تنها زندگی می‌کنید مراقب این چند مورد باشید کاشت رایگان حلزون شنوایی برای دو هزار کودک در دولت سیزدهم نرخ باروری در کشور‌های ثروتمند چه میزان است؟ فرمانده مرزبانی انتظامی از پایش اپتیکی و الکترواپتیکی مرز‌های کشور به صورت شبانه‌روزی خبرداد
سرخط خبرها

آتش سوزی در مولوی | حریق انبار کالا در بازار تهران مهار شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۴۶۱۴
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
آتش سوزی در مولوی | حریق انبار کالا در بازار تهران مهار شد + فیلم
یکی از انبارهای واقع در خیابان مولوی تهران آتش گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، انباری در حوالی خیابان مولوی طعمه حریق شده است.

آتش نشانی در کمترین زمان ممکن خود را به صحنه رسانده است و مشغول اطفا حریق می‌باشند.

 

جلال ملکی، با اشاره به یک مورد آتش سوزی در خیابان مولوی گفت: ساعت ۱۸ امروز یک مورد آتش سوزی در مولوی اعلام شد و بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان مشاهده کردند در یک ساختمان دو طبقه قدیمی و در پشت بام این ساختمان فضایی حدود ۳۰۰ متر با استفاده از فنس‌های فلزی برای نگهداری مواد غذایی و کالا ایجاد شده بود همچنین مقدار زیادی کارگاه تولید قفس پرندگان و خاک آره نگهداری نیز در آن محل وجود داشت.

ملکی گفت: بخش پشت بام این ساختمان کاملاً شعله ور شده بود و آتش نشانان با نردبان خود را به کانون آتش سوزی یعنی سطح پشت بام رساندند و با عملیات سریع آتش نشانان از سرایت آتش به انبار پایینی جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: درحال حاضر آتش شعله زنی شده است و خوشبختانه هیچ مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

مهار آتش‌سوزی انبار کالا در بازار تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: ساعت ۱۸:۱۹ امروز حادثه آتش سوزی در خیابان مولوی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. در قسمت پشت بام یک ساختمان ۲ طبقه قدیمی، انباری به وسعت ۳۰۰ متر با استفاده از توری‌های فلزی و سایر مصالح نا ایمن ساخته شده بود.  

وی افزود: در محل حادثه فردی وجود نداشت و دقایقی قبل آتش نشانان این آتش سوزی را بدون مصدومیت مهار کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->